הובלות משרדים
מתכננים לעבור מהמשרד הישן למשרד חדש? יש לכם חברה, ואתם רוצים לעבור לבניין משרדים? אנו מציעים שירותי הובלת משרדים במחירים אטרקטיביים.
הובלת בנייני משרדים - וחוסכים
לעסק טוב יש תכנית עסקית טובה, משום שתכנון יעיל זה כלי חשוב מאוד למניעת בעיות, לחסוך במשאבים ולייעל את העסק. הובלות אינן שונות כל כך מעסק - הן דורשות תכנון מעמיק ומקצועי על מנת שביצוע ההובלה יהיה תהליך פשוט ונוח. תכנון יעיל של הובלה תחסוך עמידה בפקקים, חיפוש חניה, הסתבכות עם ציוד ובעיות נוספות ושונות. מעבר ממשרד ישן למשרד חדש עלול להיות מסובך מעט יותר ממעבר דירה. הובלת משרדים עלולה לצרוך יותר משאבים מהובלה רגיה, משום שלעיתים יש ציוד כבד או רגיש, ולפעמים יש צורך ביותר ממשאית אחת. אצלנו יודעים שעל ידי תכנון ותיאום יעיל, וצוות מקצועי וחרוץ, ניתן להפוך הובלת משרד לתהליך פשוט. מעבר לכך, אנו מתמחים גם בהובלת בנייני משרדים שלמים בצורה שתחסוך לכם כסף. וחוץ מזה, אם תזמינו הובלת בניין משרדים תקבלו מאיתנו קרטונים חינם, ותחסכו מאות עד אלפי שקלים!
יש יתרון בהובלת משרדים, במיוחד אם זו הובלה של בניין משרדים - חיזוק הקשר בין הנהלת העסק לעובדים. בחיי השגרה, לעיתים נוצר פער כלשהו בין ההנהלה של חברה לבין עובדיה, דבר העלול לפגוע ביעילות ההספקים של העובדים. הובלת משרד יכולה להוות הזדמנות מיוחדת לאינטראקציות בתוך העסק, אם זה בין מנהל למנקה או בין עובד בכיר לעובד זוטר. בנוסף, ניתן לבחון יכולות ניהוליות של עובדים בצורה שונה מהרגיל תוך כדי ייעול תהליך המעבר. בסופו של דבר, גם אם תהליך הובלת משרדים עלולה להיות מעט מסובכת ומעייפת, עדיין ניתן להפיק ממנה את המיטב.
תהליך הובלת משרד
אחד הדברים החשובים כשמזמינים הובלת משרד זה סידור וניהול כל הפריטים שיש להעביר למשרד החדש. במשרד קטן זו עלולה להיות משימה פשוטה למיין, לרשום ולסדר את הציוד, אך במשרדים גדולים, ובנייני משרדים במיוחד, תהליך זה עלול להיות מעט יותר קשה וארוך. חשוב להכין רשימה מסודרת של הציוד שמעבירים, על מנת שההובלה תתוכנן בצורה יעילה וחסכונית. התהליך עלול להיות מעייף, אך הוא יחסוך בעיות, ימנע הוצאות מיותרות ויקצר משמעותית את זמן ההובלה. אנו ממליצים להשקיע בתהליך זה וגם במידה ועובד זוטר מבצע את המשימות האלו - חשוב לעבור על הכל ולודא שהכל תקין. בנוסף, כדאי להכין רשימה של הדברים שנשארים במשרד הישן על מנת להימנע מהעמסת ציוד מיותר שבסוף ייזרק.
אנו מבצעים הובלות משרדים שונים ומגוונים: משרדי עורכי דין הדורשים הובלת כמות גדולה של ניירת, הובלת משרדי דפוס עם ציוד כבד ורגיש, הובלת בנייני משרדים של חברות גדולות הדורשות הכנות מיוחדות, הובלת טרקלינים, הובלת עסקים קטנים ומשרדים של פרילנסרים, הובלת חדרי ישיבות ועוד. מחיר ההובלה תלוי בגורמים שונים, ביניהם כמות הציוד שיש להעביר וסוג, זמן ההובלה, מוצא ויעד הובלת המשרד, צרכים מיוחדים ועוד.